یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S3 مجموعه 80 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers



ادامه مطلب ...

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۸ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallAHW 26 والپیپر زیبا از انیمیشن های محبوب Anime HD Walpapers

 

 



ادامه مطلب ...

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۸ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIMW3 مجموعه 98 والپیپر زیبا با موضوعات مختلف Incredible Mixed Walpapers

 



ادامه مطلب ...

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع طراحی داخلی خانه آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIDHW 40 والپیپر زیبا با موضوع دکوراسیون خانه Interior Design HD Walpapers

 

 



ادامه مطلب ...

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Cars HD Wallpapers S1 مجموعه 55 والپیپر با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

 



ادامه مطلب ...


I love music music

Music is my life




 



ادامه مطلب ...

 

PBS – NOVA Australia's First 4 Billion Years (2013) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت | Australia دانلود مستند قاره استرالیا Australias First 4 Billion Years

 


 



ادامه مطلب ...


والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۴ والپیپر زیبا با موضوع انیمیشن آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAN2 مجموعه 34 والپیپر زیبا با موضوع انیمیشن Anime HD Wallpapers 



ادامه مطلب ...

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع حیوانات آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAN 50 والپیپر زیبا با موضوع حیوانات Animals HD Wallpapers



ادامه مطلب ...
والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و گرافیکی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAB دانلود مجموعه 50 والپیپر زیبا و گرافیکی Abstract HD Wallpapers

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:Super lüks MTM BiTurbo - FOTO, :: 14:10 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:گوشی جدید فیسبوک, :: 14:5 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

"Facebook” markalı telefon

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:آیپد جدید رکورد زد,, :: 14:5 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Yeni İpad satış rekordu qırdı

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:هواپیمای زیر آبی, :: 14:3 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Su altı təyyarə

پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:پاریس قدیم و جدید, :: 13:49 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب